Back to the top

Diensten

Diensten

KOPERSBEGELEIDING

Van aankoop tot oplevering, er zijn veel keuzemomenten voor kopers van een nieuwbouw(recreatie)woning. Het managen van verwachtingen en heldere communicatie zijn hierin van groot belang. Supplus ontzorgt met haar attente, dienstverlenende houding uw kopers. En daarmee ook u. Wat wij zoal doen:

  • Koperswensen in kaart brengen
  • Duidelijkheid verstrekken over (on)mogelijkheden
  • Via online volgsysteem ‘Volg je woning’ kopers tijdig informeren
  • Diverse keuzemomenten in het traject begeleiden
  • Meerwerk in kaart brengen
  • Planning bewaken
  • Kijkersdagen organiseren
  • Aftersales

U richt zich op de bouw, uw kopers kunnen rekenen op tijdige informatieverstrekking. Die duidelijkheid geeft rust en ruimte. Geen gedoe maar duidelijkheid? Schakel Supplus in.

PROJECT SUPPORT

Of het nu gaat om kleinschalige woningbouw of de realisatie van een luxe villapark, Supplus ondersteunt uw bouwproject. Wat wij zoal doen:

  • Offerteaanvraag en eerste beoordeling
  • Aanvragen van nutsvoorzieningen
  • Coördineren van nutsaansluitingen
  • Afsluiten van energiecontracten en internetaansluitingen
  • Projectadministratie
  • Dossieropbouw
  • Monitoring van voortgang en uitvoering in afstemming met de projectleider
  • Aanleveren informatie projectgebonden partijen
  • Bewaken tijdige facturatie
  • Kopersbegeleiding tijdens en na het bouwproces

Supplus ontzorgt uw project en bewaart de rust en het overzicht. Ontdek ook de plus van onze support en neem contact op.

BEWONERSCONSULENT

Heeft u een grote renovatieklus of onderhoudsklus?  Supplus kan zich inzetten als bewonersconsultent, waarbij Supplus het aanspreekpunt is voor de bewoners met betrekking tot groot onderhoud van de woningen. Wat doet Supplus zoal:

  • Bewoners tijdig informeren over de werkzaamheden die gaan plaatsvinden;
  • De vragen van de bewoners beantwoorden;
  • Schakel tussen de bewoners en de uitvoerder.

COPYRIGHT @ 2024| Supplus B.V. / Privacyverklaring / Disclaimer

× Stuur een appje!